Call of Duty Black Ops I, PC (Windows) Review

Veening 19 januari 2011, 768 views

Call of Duty Black Ops I, PC (Windows)

Pluspunten

• Epische singleplayer
  • Create a Class 2.0 werkt echt heel goed

Minpunten

• tegenvallende graphics
  • werkt slecht samen met steam
  • slechte verdeling CPU/GPU

Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Stabiliteit Score: 2
Replaywaarde Score: 2
Iedereen heeft wel eens call of duty gespeeld.
de verwachtingen waren hooggespannen na Modern Warfare 2, die niet aan zijn hype kon voldoen.
Wie hoopt dat dit deel beter is komt waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
ondanks de epische singleplayer valt de multiplayer vies tegen.
het Create a Class 2.0 werkt perfect maar de lag is onaanvaardbaar.
waar MW2 wel perfect met Steam aansluit kan je in BO niet meteen bij een vriend joinen.
ook de grapics vallen tegen ten opzichte van MW2.
de verdeling over de CPU/GPU is erg slecht. Als je in de gaten houdt hoeveel % van je cores en videokaart gebruikt word blijkt dat de CPU al het werk doet terwijl de GPU uit zijn neus vreet.
als je een goede Call of Duty wil spelen, koop dat CoD 2,CoD 4 of MW2. Ik zou Black Ops niet aanbevelen.
als je het al wil spelen ga dan voor een console versie, de PC versie is bagger.

Heb jij ook een Call of Duty Black Ops I, PC (Windows)?

gasthet is op de engine van WaW dus als je je huiswerk niet doet zeg er dan ook niks over het is meer gecompliceerder DUS zwaarder overigens misschien ligt de lagg aan jou pc want ik zit altijd in de super saaie prematch.
Ik heb veel diepgaande reviews gezien, maar dit slaat alles.
Mooi hoe de grafieken de lagg verklaren, en waaruit zo mooi blijkt dat de CPU/GPU hun werk niet goed verdelen.
Daarnaast is de indeling overzichtelijk weergegeven.
Een zeer duidelijke verdeling van hoofdstukken moet ik zeggen.

Even zonder dollen,
Als je een goed bruikbare review wilt schrijven, probeer je conclusies dan te staven met feitjes.
Draag geen mening aan als feit, waarbij het feit misschien zelfs aan de gebruikte hardware toe te wijzen is.

Geef je specs aan, en plak er een grafiekje erbij.

beetje opbouwende kritiek,, op naar de volgende review!

think about it :D
kun je nul sterren geven? :(
De lag is vrijwel helemaal weg, alleen als je slechte pc hebt of slecht internet heb je nog last van lag. Die lag is gepatchd. Ook het joinen bij vrienden is aangepast, nu werkt dat wel allemaal goed.
Ik heb alleen dat hij om de zoveel tijd 2 seconden stil staat in het menu(gelukkig niet in-game). Best vervelend maar wordt minder.
5 sterren, kan niet anders zeggen
Wat er ook is gepatcht met de laatste patch is erbij mij juist lag bijgekomen. Kan niet meer fatsoenlijke potje spelen. Ben maar weer verder met sc2 gegaan.

*i7 920 met 4870 op 1280x1024
sorry... maar een i7 920 met 4870 op 1280x1024???

dan moet ik toch opmerken dat het dan aan je computer setup ligt..