Belkin CushTop (Bruin) Review

rob2911 9 januari 2011, 1.076 views

Belkin CushTop (Bruin)

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Comfortabel
  • Opbergruimte voor accesoires
  • Berscherming teggen hitte van laptop
  • Gemaakt van hoogwaardig meubelstof
  • Geschikt voor grote en kleinere laptops

Minpunten

• Niet geschikt om mee te nemen

Kwaliteit Score: 4
Inleiding:
De Belkin CushTop is een comfortabele laptopstandaard, onder andere geschikt voor thuis op de bank, maar ook in bed of in de auto werkt de standaard erg prettig. Deze review heb ik geschreven nadat ik het product een paar weken geleden aangeschaft heb en het me erg goed bevallen is.

Belkin CushTop:
De Belkin CushTop is ontworpen voor comfortabel gebruik op de bank, het bed of op de vloer. Doordat de ene zijde groter is als de andere zijde is de standaard dubbel te gebruiken voor zowel grotere laptop en kleinere laptops, Naast het feit dat een CushTop een stuk comfortabeler is, beschermt het product je ook tegen de hitte van je laptop op je schoot. In het midden van de CushTop is ruimte gemaakt voor het opbergen van je voedingsadapter en accesoires zoals je muis.
De Belkin CushTop is gemaakt van hoogwaardig meubelstof en kan eventueel worden uitgewassen door de hoes door de hoes los te ritsen.
De CushTop is verkrijgbaar in de kleuren Chocolat Tourmaline, Silver en Black.

Conclusie:
Tenzij ik mijn laptop op een bureau of tafel gebruik, heb ik tegenwoordig standaard de CushTop eronder, het werkt erg prettig en is zeker een aanrader. Ook omdat het gebruiken van laptops op je schoot slecht voor de vruchtbaarheid en spieren is. Van de kabels van je voedingsadapter heb je geen last meer en alles wat je even niet nodig hebt stop je gewoon even weg in het opbergvak. Het enige nadeel is dat je de Cushtop niet mee kunt nemen in een laptoptas en daarom eigenlijk alleen geschikt is voor gebruik in en rond je huis. Verder zijn er alleen maar voordelen, kortom een aanrader, het is een betaalbaar product.

Heb jij ook een Belkin CushTop (Bruin)?

Ik heb er zelf ook n en ben er ook zeer tevreden over. Gebruik hem ook op m'n bureau zodat m'n laptop op hoogte is. Hoef ik geen aparte laptopstandaard te kopen :)
Wordt je laptop niet warmer doordat de standaard van stof is en er dus wat in wegzakt?
Nee, dat ding is keihard.
Ik had er een voor mijn moeders verjaardag gekocht voor haar nieuwe laptop. ;)
Nee, om de n of andere manier is hij toch comfortabel en kan de laptop zn warme wel kwijt, het is een hard oppervlak met een laagje stof eroverheen.
:P Waar je al niet een review over kunt maken. 8)7