Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512 Review

aNIEmatronix 19 oktober 2006, 403 views

Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512

Pluspunten

• Een goede last upgrade voor mijn oude ASUS P4B moederboard AGP 8x. En HDTV ondersteuning

Minpunten

• Niet zozeer een negatieve eigenschap van het product maar eerder de de NVidia beeldinstellingen. Deze zijn beperkt en niet echt gebruiksvriendelijk. Bij het gebruik van 2 monitoren kunnen de monitoren als 1 scherm worden geconfigureerd. Maar hierdoor wordt een windowsvenster bij het Maximaliseren over de twee beeldschermen verdeeld wat erg vervelend kijkt.

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Na twee jaar had mijn systeem een upgrade nodig en dit deed mij besluiten om een nieuwe AGP videokaart aan te schaffen. Ik had de videokaart nodig voor zware 3d applicaties en nieuwe FPS, die mijn oude ATI kaart niet meer aankon. Ben erg tevreden met deze kaart en ben niet echt een technofreak die alles probeert over te klokken. Het 3d programma dat ik gebruik is Maya en met deze chipset kon ik gebruik maken van de high quality render, zodat ik gebruik kon maken van normal maps.
Dus voor normaal gebruik en niet de nieuwste games is is deze videokaart nog redelijk goed.

Heb jij ook een Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512?

Jij gebruikt 'spanning' voor je monitoren. Echter als je gewoon 'Dual' instelt dan zal een venster bij het maximaliseren dat op de monitor doen waar het venster staat. Dit werkt in de praktijk net iets beter vind ik zelf.