Archos AV420, 20GB (USB 2.0) Review

teun-v 27 september 2007, 1.046 views

Archos AV420, 20GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Goed geluid weergave
  • Redelijk goede video opname en weergave
  • Uit lezen van CF en met adapter ook andere kaarten

Minpunten

• Vrij duur voor 20 GB
  • Update: CF slot vrij kwetsbaar

Geluidskwaliteit Score: 4
Mooie media player die een goede audio weergave heeft en redelijk goed video kan laten tonen zowel op het display als ook op de tv. Het apparaat is ook goed in staat om beelden van bijvoorbeeld een video recorder op te nemen en redelijk waarna het er zeker niet verkeerd uit ziet.

Groot nadeel aan deze speler is dat de firmware een beetje buggie is. Dit betreft als ik het goed heb de hele AV400 serie. er valt wel mee te werken. Het betreft vooral de playlis functie waarbij ik er afentoe niet meer helemaal uitkom om welk nummer het nu gaat. Verder is er een klein foutje met wma-tjes (ik heb nog niet veel mp3tjes mee afgespeeld) waardoor de speler +/- vast loopt en dan even opnieuw gestart moet worden.

Verder ben ik redelijk teveden over het apparaat. Er worden voldoende meegeleverd zoals een hoes en een afstandsbediening.

Edit: Ik heb de firmware geupdate naar versie 3.0.2 Deze doe aan alsof hij vrij vlekkenloos werkt. (ervaring van 3 dagen)

Heb jij ook een Archos AV420, 20GB (USB 2.0)?

Wel erg kort door de bocht :?