AC Ryan PlayOn! DVR TV Review

zeldzaamheidNewbie 7 januari 2011, 465 views

AC Ryan PlayOn! DVR TV

Pluspunten

• potentieel veel functionaliteit
  • robuust apparaat
  • goede aansluitmogelijkheden
  • uitgebreid pakket geleverd

Minpunten

• harde schijf is noodzakelijk
  • niet alles werkt goed (afhankelijk locatie waar je bent)
  • afstandsbediening niet goed

Ik heb dit apparaat ruim een jaar in mijn bezit. Positief is dat er veel mee kan en het afspelen van media gewoon goed gaat maar:
- digitale TV: klein antennetje waarmee ik in ieder geval geen ontvangst heb (ontvangst hangt sowieso af van waar je woont);
- wireless verbinding: te weinig capaciteit om video te transporteren (eigenlijk heb je gewoon een harde schijf nodig in dit apparaat);
- de afstandsbediening werkt niet fijn. Knoppen doen vaak andere dingen dan bedoeld;
- functionaliteiten zitten verstopt in de afstandsbediening waardoor je de handleiding er elke keer weer bij moet pakken om te kijken hoe iets ook al weer moest;
- internetradio is gekoppeld aan shoutcast, zelf iets configureren gaat niet (ik ben er in ieder geval nog niet achter hoe dit zou moeten);

Heb jij ook een AC Ryan PlayOn! DVR TV?