Xitac X-gear C888K (ATX, 400W, Zwart) Review

Moortn 14 november 2007, 768 views

Xitac X-gear C888K (ATX, 400W, Zwart)

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ruimte
  • Koeling

Minpunten

• Afwerking
  • Voeding (waarschijnlijk)
  • Plexiglas is dun

Omdat m'n oude kast te klein werd, heb ik een nieuwe gezocht. Omdat de C888K goedkoop was, en ik em erg mooi vond heb ik besloten deze te kopen. Ik heb em bestelt bij cool-prices, en had hem de volgende dag binnen.

Ik heb al mijn oude onderdelen erin gezet (voeding ook) wat makkelijk ging vanwege de ruimte. Er zitten 3 fans in: 1 120mm en 2 80mm waarvan 1 met blauwe leds. Ze maken niet veel lawaai, maar zijn ook niet echt stil.

De afwerking is goed, behalve van de drive bay klepjes die soms een centimeter uitsteken! De voeding heb ik niet getest, maar hij is zeer licht en zal dus wel slecht zijn. Het deurtje zit goed vast en bevat 2 leds in de vorm van boze ogen.

22-09-2007:
Ik heb deze kast al een tijd, maar ik vraag me af hoe lang nog. De kast valt van ellende uit elkaar. Ik heb de voorkant al vast getaped, het deurtje kan er ook ieder moment uit vallen, en als je de kast even aanraakt en je verschuift hem, raakt de (denk ik) HDD de kast aan en begint deze te trillen. Mijn advies: Koop voor 20 euro meer een goede kast, zoals een antec oid. Deze kast mag er misschien mooi uit zien, hij heeft z'n beste tijd sneller gehad dan een eendagsvlieg.

Heb jij ook een Xitac X-gear C888K (ATX, 400W, Zwart)?

goede en duidelijke review , maar jah das ook bij voedingen, koop geen goedkope schkit anders zal ie je andere hardware naar de hardwarehemel meeslepen O-)