Denon AH-D1100 Review

RCS84Newbie 3 januari 2011, 891 views

Denon AH-D1100

Pluspunten

• draagcomfort, Zeer zuiver, handige kabel voor gebruik in huis, of studio

Minpunten

• tikkeltje zware bas

Heb de hoofdtelefoon nu 3 dagen in gebruik, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben!

Mooie hoofdtelefoon voelt ietwat plastic aan maar ik schat hem toch vrij degelijk in.
Hij is lekker licht en zit heerlijk op het hoofd. Is niet al te groot en voor mij ideaal voor gebruik met mijn mp3 speler.

De hoge tonen zijn mooi helder aanwezig niet te schel uitstekend, de midden tonen zijn af en toe heel iets ondergemoffeld door de wat zware bas, maar ik wist dat hij dat had en met de juiste EQ instellingen op mijn mp3 speler is dat verholpen.

Al met al een perfecte hoofdtelefoon voor in de trein e.d. En ik denk dat hij in huis ook prima uit de verf komt maar daar heb ik hem nog niet op getest. Er zit in ieder geval een ideale verlengkabel bij zodat je nog kan bewegen in huis.

een goede 9 wat mij betreft!

• Creative Zen Xfi

Heb jij ook een Denon AH-D1100?

Inderdaad een fijne hoofdtelefoon, maar deze versie is toch wel heel erg duur.
De Creative Live! Aurvana heeft dezelfde speakers, precies hetzelfde geluid en comfort voor 1/3e van de prijs.
Klopt niet. De Creative Aurvana Live is identiek aan de Denon AH-D1001 op kleine puntjes na. Zie ook deze review: http://www.innerfidelity....lassic-reincarnate-page-2 Hoe de Denon AH-D1100 zich verhoudt tot de Denon AH-D1001 weet ik overigens niet.
hmm dat is wel vrij kort door de bocht...
Heb die toevallig ook beluisterd..
Heb niks met computers en alles met audio en er is zeker een verschil....
Ik heb deze ook sinds vandaag.
Hij sluit goed af en het geluid is zeker goed. Niet te veel bas in tegenstelling tot andere hoofdtelefoons!
Ik heb deze geluisterd in de audiozaak.
Ook de aansluiting voelt goed degelijk aan.
En het snoer van links en rechts is gescheiden.