Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Koss UR40 (Zilver, Zwart) Review

oscarr88 2 januari 2011, laatste update op 2 januari 2011, 444 views

Koss UR40 (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Levenslange garantie
  • Mooi ontwerp
  • Goed geluid
  • Mobiliteit

Minpunten

• Voor je gevoel kan het afbreken
  • Te dunne kabel
  • Zachte bas

Voor mijn opleiding had ik een nieuwe koptelefoon nodig die ik makkelijk mee kon nemen maar die wel een goed geluid had. En mede door de levenslange garantie heb ik uiteindelijk een koss ur40 aangeschaft.

Eerste indruk
De eerste indruk van de hoofdtelefoon was goed. Hij zat mooi verpakt en toen ik hem uit de doos haalde zag hij er goed uit. Zelf vind ik het ontwerp namelijk erg mooi dus mijn eerste indruk was goed.

Bouw kwaliteit
Nu ik mijn eerste indruk had, klapte ik de hoofdtelefoon uit elkaar. Hierbij bekeek ik hem even goed. En de bouw kwaliteit is gewoon goed. Soms denk je dat het kan afbreken maar dat doet het allemaal niet. Voor de rest is het een hele stevige koptelefoon. Het enige wat ik minder vond was het kabeltje, dat is mij iets te dun waardoor het voor je gevoel erg snel kan breken.

Het geluid
Ik vind het geluid erg goed voor deze prijs. meestal klinkt een koptelefoon van deze prijs gewoon netjes maar is het allemaal niet "je van het" maar dat valt alles mee met de koss ur40. Het geluid is helder en zonder enkele ruis. Door de afgesloten behuizing heb je totaal geen last van omgevingsgeluid. Alleen de bas had ik af en toe wat harder/dieper gehoord. Maar met in het achterhoofd de prijs ben ik erg tevreden over het geluid.

Een kwalitatief goede koptelefoon voor een goede prijs. Mooi geluid en handig om mee te nemen door dat je hem binnen 2 seconden in elkaar klapt. en dit samen met de levenslange garantie maakt het een goed product.

• Packardbell Easynote MB65
  • Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro
  • IMAC
  • Iphone 3GS
  • Windows 7

Heb jij ook een Koss UR40 (Zilver, Zwart)?

Ik weet niet voor hoeveel je deze koptelefoon hebt gekocht. Maar in de prijswatch is die godsgruwelijk duur.
Ik zie het, deze prijs klopt niet, ook bij door klikken naar de website van de verkoper kom je niet bij de koptelefoon.

Uit mijn hoofd heb ik hem toen voor ergens rond de 40 a 50 euro gekocht.
Haha, de link is naar de Projecta Elpro Concept RF HDTV Format - projectiescherm - 131 inch ( 333 cm ) die wel dat bedrag kost