Raptoxx RT-550WV1.3, 550W (ATX) Review

bram_wouda 10 oktober 2006, 297 views

Raptoxx RT-550WV1.3, 550W (ATX)

Pluspunten

• levert veel watt
  • is goedkoop
  • is stabiel

Minpunten

• beetje budget connectoren (klikken soms beetje moeilijk)
  • "maar" 1 sata hdd connector
  • GEEN PCI-E stroom adapter (gebruik ik toch niet)

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze voeding gekozen omdat hij zeer goedkoop (33,84) was en toch goed presteerd en veel watt levert.

Mijn systeem is zeer stabiel met deze voeding. En levert zeker genoeg watt.

Mijn systeem is onder andere een:
AMD athlon 64 x2 4200+
1 x 250 GB sata hdd
1x 300 GB ide hdd
1x 80GB ide hdd
voor de rest redelijk standaart dingen

De voeding heeft een 12 CM fan die rustig draaid. Hij maakt dus weinig geluid. ondanks dat blijft de voeding koel.

Heb jij ook een Raptoxx RT-550WV1.3, 550W (ATX)?

Je review is een beetje kort, je vergeet een aantal belangrijke dingen, zoals de amperes die hij levert, met name op de 12V lijn(en).

Wattage alleen zegt niks, mss ligt het aan mij, maar ik ken het merk Raptoxx niet dus heb ook geen flauw idee of hij de 550W aanduiding ook waard is... Misschien een idee om dat er even bij te zetten.

NOFI
wat meer info mag wel.

Welke VGA?

Hoe zijn de voltages als de PC idle is en onder load?

hoeveel Ampere kan hij leveren etc.