Specificaties 17,3" (1600x900), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA) Review

Burddie 2 januari 2011, 711 views

HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA)

Pluspunten

• Mooi design
  • Helder beeld
  • Snel
  • Redelijk geluidsloos
  • Goede prestaties

Minpunten

• Oogt breekbaar, valt in gebruik reuze mee
  • Wordt snel stoffig/vies
  • Geluid valt een beetje tegen

Sinds een half jaar heb ik deze laptop, en ik moet zeggen: hij bevalt mij goed. Ik heb deze laptop aangeschaft voor mijn ICT-opleiding, omdat hij er wel aardig uitzag en de specificaties waren voldoende voor mijn opleiding.

Ik neem deze laptop elke dag mee naar school, een 17"/3.5Kg is misschien wel wat te groot en te zwaar om elke dag mee te nemen, maar dat went vanzelf. Het design vind ik er wat breekbaar uitzien. Toen ik de eerste keer mijn laptop in ontvangst mocht nemen zat de F12 toets los op het toetsenbord. Na een telefoontje met Wehkamp (waar ik deze laptop gekocht heb) werd de 'kapotte' opgehaald en een nieuwe toegestuurd.

Verder ben ik te spreken over het uiterlijk ('trandy' rondjes ;) ) en de prestaties van de laptop (snel en stabiel). Hij draait goed en redelijk stil. Wel trekt hij veel stof aan en wekelijks schoonmaken moet dat ook echt wel.

De touchpad is stroef/zwaar. Een muis is bij deze laptop een echte aanrader. De laptop typt heel lekker, het is bijna of de letters vanzelf worden ingedrukt. :P

Het geluid hoort een beetje blikkerig aan, maar een goede geluidsinstallatie verwacht je natuurlijk niet in een laptop. ;)

Heb jij ook een HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA)?