Asus NX1101 (1Gbps, RJ-45, PCI) Review

pjottum 1 januari 2011, laatste update op 1 januari 2011, 766 views

Asus NX1101 (1Gbps, RJ-45, PCI)

Pluspunten

• prijs, komt in een mooi doosje.

Minpunten

• doet het niet goed onder mijn OS'en.

Kaart werkt niet out-off-the-box met Win7. Dat is niet zo erg, maar..

Ook niet onder RHEL5.5. Driver van asus compileren en in de kernel voegen resulteert in een crash bij booten. Mijn systeem is dualboot, dus dat is een probleem. er is een RPM van de driver te vinden, maar die is niet stabiel.

Mijn advies zou zijn om verder te kijken naar een kaart met native ondersteuning in de OS'en die je draait.

Heb jij ook een Asus NX1101 (1Gbps, RJ-45, PCI)?

Dit is niet een review, maar een korte klaagzang over de kaart. Had je niet beter gewoon een beperkte review kunnen maken ipv dit?
Ja, dat had gekund, maar dan wist je niet waarom ik niet tevreden ben met de kaart. Nu wel! :)

Is dus geen luiheid, maar mijn ervaringen met deze kaart en die wilde ik delen. :D
hmm persoonlijk vind ik dit afkraken van een product, als je verder had gekeken dan je neus lang was dan had je hier deze info al kunnen vinden en had je niet gewoon gekocht en gehoopt dat hij zou werken.

Support OS Window 98/98SE, ME, 2000 en XP
Lees je de links wel die je zelf neerzet?
Daar staat win7 bi .. en linux.. solaris .. etc.

Plug&Play staat er - mijn ervaring is dus anders. Zie deze review als afkraken, maar ik kan er werkelijk weinig positiefs over schrijven want hij deed het dus niet zoals verwacht.

Dan kan ik een korte review maken maar dan weer je dus niet waarom. En nu wel ...
Deels my bad maar bij specificaties staat alleen maar dat lijstje vandaar dat ik zo reageerde.