XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF7 Review

Hann1BaL 9 oktober 2006, laatste update op 6 mei 2008, 783 views

XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF7

Pluspunten

• geluidsproductie is laag
  • scherp geprijsd voor de prestaties
  • goede prestaties

Minpunten

• geleverd zonder extra games e.d.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
De kaart wordt geleverd met:
-2x DVI-I - VGA adapters
- S-video kabel
-molexplitter
-boekje & driver CD

Het uitpakken is nog het grootste karwei want je moet wel 3 dozen uitpakken om bij de kaart te komen. Het installeren is verder natuurlijk doodeenvoudig. Ik gebruik de kaart op een CRT monitor en dat werkt met adapter perfect.

Voor het installeren heb ik direct de drivers van nvidia gedownload, dus de meegeleverde drivercd is niet uitgepakt.

Veel kaarten hebben meegeleverde games en/of software, maar deze kaart heeft dat niet.

Alle games die ik tot nu toe getest heb, geven op 1280x1024 high detail een prima beeld zonder haperingen. De prestaties van de kaart zijn dus ook goed te noemen. Er is maar 1 AGP kaart die de 7600 GT boven zich moet dulden en dat is de 7800 GS+ OC. Alleen de prijs van de 7600 GT is veel interessanter.

De kaart is na intensief gebruik nog steeds niet warmer dan 50 graden en de koeler hoor ik vrijwel niet. Iets wat ik niet had verwacht van een standaard koeler.

Heb jij ook een XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF7?