Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart) Review

booger 20 december 2010, laatste update op 20 december 2010, 2.710 views

Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart)

Pluspunten

• Degelijk gebouwd voor deze prijs, betrouwbaar, mooi, snel, goedkoop, lazer.

Minpunten

• Weinig extra functionaliteit, met (erg) vette vingers kunnen de muis knoppen wat glad zijn.

Voor deze prijs kan ik echt nergens anders zo'n goede muis vinden. Ik heb hem nu +/- 2 jaar intensief gebruikt en hij is nog helemaal goed. Ook het rubber/plastic rondom de muis is nog helemaal mooi, waar dat bij andere goedkopere muizen vaak na een tijdje los gaat laten.
Het is inderdaad een echte lazer muis dus over de prestaties ben ik dik tevreden. Er zitten geen extra knopjes op dus voor de echte gamer is hij misschien minder geschikt maar je moet toch ergens op inleveren. Over de vormgeving ben ik zeer tevreden, hij ziet er duur uit met het hoogglans zwart en het rubber rondom. Al met al een hele goede allrounder voor een super prijs.

Heb jij ook een Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart)?

Ik heb 3 van deze muizen thuis, een zwarte aan een laptop met Windows, een witte aan een oude iMac (op de nieuwe iMac gebruik ik de fantastische Magic Mouse), en een reserve muis.

Deze dingen zijn echt super! Met twee muisknoppen, en een scrollwiel dat je ook nog kunt kantelen (waardoor je op de Mac ook naar links en naar rechts kunt scrollen, gewoon, out of the box). Ze zijn precies, liggen lekker in de hand, en slijten schijnbaar niet.

Oftewel een prima muis voor een prima prijs!

En drivers... gewoon aansluiten en werken, voor een basismuis zoals deze moet je geen drivers installeren. Zowel onder Windows als onder OS X werkt deze muis meteen.

Gezien de prijs mag deze muis overal 5 sterren voor krijgen. Het is geen gaming mouse maar een generieke / office muis, en daarvoor voldoet deze op alle punten ruimschoots.
Klinkt allemaal heel mooi maar geen side buttons? Irritant om zonder te moeten als je daar eenmaal aan gewend bent. En dan heb ik het nog niet eens over in game functies die je onder die knoppen kunt stoppen maar puur vorige/volgende in je browser gebruiken.
volgens mij kun je daar ook de kantelbare scrol knop voor gebruiken. links is terug, rechts is volgende.
Thnx voor de review! 'k Heb um besteld.