512MB PC3200 DDR, CL2.5 (Corsair Value Select) Review

Darkasantion 15 januari 2007, 293 views

512MB PC3200 DDR, CL2.5 (Corsair Value Select)

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Goede overclockers
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

Stabiliteit Score: 5
Corsairs Value Select serie staat bekend als goede goedkope overclockers en dat kan ik mee instemmen. Toen ik deze sticks kreeg en ze erin zette, opstarte en mijn BIOS inging om de geheugenssettings op auto zette vewachte ik dat ze naar 333 zouden gaan omdat mijn FBS al op de 220 zat en ik vermoede dat 440 teveel zou zijn, fout dus, perfecte boot, op die snelheid, heb toen testgedraaid en was zeer stabiel, heb de FSB toen omhoog gehaald naar 225 en weer alles perfect, dus toen maar timings aanpassen van 2,5-5-5-9 naar 2,5-4-4-8 en later naar 2,5-3-4-8, maar op deze timings werd hij bij 450 mhz een beetje instabiel, dus draai nu op 2,5-4-4-8 op 450 mhz , hoger kan de FSB niet, vermoed dat of de SIS-chipset dat niet goedvindt, of dat de P4 ondanks alles aan zijn limiet is.

Update: Heb nu enige tijd een Asus P4P800 E Deluxe in mijn bezit, en heb het geheugen nu op 460@ 2,5-3-4-8 draaien op 2.55v, dus deze reepjes hebben zeker enig potentieel, als je het weet te gebruiken

Heb jij ook een 512MB PC3200 DDR, CL2.5 (Corsair Value Select)?