Gigabyte GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, Passief) GV-NX76T256D-RH Review

m-tuning 28 september 2006, 1.119 views

Gigabyte GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, Passief) GV-NX76T256D-RH

Pluspunten

• Stil
  • Meerdere heatpipes
  • Gebruikt 2 PCI sloten voor betere koeling
  • Kan in SLi gebruikt worden

Minpunten

• Gebruikt 2 PCI sloten

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze Videokaart gekocht omdat ik niet meer alle spellen op de hoogste resolutie kon spelen met mijn 6600GT (ook passief gekoelt en van Gigabyte).
Ik heb eerst heel wat reviews doorgelezen en dan vooral die over de passieve videokaarten, en daarin kwam deze er als 1 na beste uit (die eerste was veel duurder).

Ik heb de kaart nu een aantal maanden en ik kan echt alle games op het hoogste spelen, en met weinig geluid natuurlijk omdat de videokaart passief gekoelt is.

Al bij al een zeer goede kaart voor de juiste prijs.

Gebruikt op deze PC:

Heb jij ook een Gigabyte GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, Passief) GV-NX76T256D-RH?

zou je misschien wat benschmarks kunnen draaien, zo issie wel erg kort O+
vertel me hoe en ik doe het :P
Was ik al aan et downen :P

wel groot programma zeg
Het zou ook fijn zijn als je per eigenschap zou bepalen of het positief is of negatief. Nu staat het gebruik van de ruimte van een PCI slot bij beide. Beetje vreemd.
Ja omdat het positief is omdat het beter koelt, maar het is dan weer negatief omdat het 2 poorten in beslag neemt
Ok heb het even getest met 3dmark.
Dit kwam eruit:

3DMark score: 2939
SM2.0 Score: 1309
HDR/Sm3.0 Score: 1203
CPU Score: 862

Heb het nog nooit eerder gedaan, dus weten jullie of dit goed is?
3D mark.....? wat, zet als je wat wil schrijven alles er duidelijk bij....zodat anderen niet hoeven te raden wat.... :>
Ik sluit me aan bij TwixxNL, dit is wel een hele karige survey...Stop er wat moeite in & maak er wat moois van!

Je vertelt eigenlijk niets...

Denk aan:
-Welke spellen op welke resolutie?
-Hoe ziet de rest van je systeem eruit?
-Benchmarken (liefst paar verschillende)
-Wat had je hiervoor?
-Wat krijg je er allemaal bij?

Ga zo maar door

Check hier: http://tweakers.net/productsurvey/user/103833 ;)