Specificaties 10,1" (1024x600), 160GB - Bekijk alle specificaties

Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP) Review

MissingnoThing 18 januari 2011, laatste update op 23 januari 2011, 518 views

Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP)

Pluspunten

• batterijduur
  • gewicht

Minpunten

• snelheid
  • frequente bsod's
  • schermgrootte

Ik heb deze laptop/netbook sinds januari 2010, en hij bevalt me heel goed. hij mag misschien niet de snelste zijn, maar een stuk of 10 lichte programma's naast elkaar lukt prima, zonder dat hij al te langzaam wordt. De accuduur is leuk, met scherm op volle helderheid, Wifi aan, en de SuperHybridengine op Super Performance, houdt hij het zeker 2 uur uit. Met dit alles uit zou hij het zeker 5 uur uit moeten houden.

Nog even terug naar SuperHybridengine, Dat is een tooltje dat asus heeft meegeleverd, en is denk ik het tooltje dat ik het meeste gebruik. Het werkt zo: de processor wordt over- of onderklokt met een druk op de knop, of automatisch, afhankelijk van netspanning/accu. De processor loopt standaard op 1.5 GHz, en word met de volgende modi geklokt naar:
  • Power Saving - 1.20 Ghz
  • High Performance - 1.50 Ghz
  • Super Performance - 1.60 Ghz (Eewig respect voor ASUS, netbook overklokking out-of-the-box _/-\o_ )
DIt is mijn eerste review, noem gerust verbeterpunten.
P.S. Deze laptop kan je natuurlijk niet meer kopen, maar is meer gericht op de mensen die hem 2e hands willen kopen

Heb jij ook een Asus Eee PC 1001HA (Zwart, XP)?

hoevaak heb je bsod's dan. ik heb er pas 1 gehad. en weet je toevallig de error code (misschien weet ik of het op te lossen is) ik heb er windows 7 starter op staan