Specificaties 1TB - Bekijk alle specificaties

AC Ryan Playon!HD Essential 1TB Review

RHF 14 december 2010, laatste update op 14 december 2010, 4.755 views

AC Ryan Playon!HD Essential 1TB

Pluspunten

• 1000GB interne harddisk voorgeÔnstalleerd
  • out of the box ready to use
  • eenvoudig in gebruik
  • voor foto's, video's en muziek (handig als back up)
  • "greenlife" harddisk gebruikt (low power en low noise)
  • foto slide show functie

Minpunten

• voor netwerkaansluiting een wifi USB stick nodig (niet handig i.c.m. 1080P video's
  • geen HDMI en USB kabel meegeleverd
  • afstandsbediening moet nauwkeurig op speler gericht worden
  • speler/harddisk maakt geuid wat tijdens rustige momenten aanwezig/storend kan worden.

Geluidskwaliteit Score: 4
Wat een eenvoudig apparaat in gebruik, NL taal is in te stellen. Eenvoudiger kan bijna niet. Jammer dat er geen HDMI en USB kabel meegeleverd wordt. Gekocht in een aanbieding voor EUR 125 ex verzendkosten. Ik vind dat een hele nette prijs vooral omdat er al een 1TB (1000GB) harddisk ingebouwd is. Eerste indruk van de speler is goed, eenvoudig grote media bestanden via USB van PC naar speler kunnen copiŽren. Handig voor mensen met een HD 1080p/i camera om beelden in originele kwaliteit te behouden en bekijken, je koopt toch geen HD camera om het te branden op dvd kwaliteit?!

Eerste indruk van de afstandsbediening is wat minder, voelt en oogt goedkoop aan. Als geheel vind ik dit echt een aanrader.

Heb jij ook een AC Ryan Playon!HD Essential 1TB?

Ik heb sinds gisteren de 2TB versie en kan nog niet echt een review schrijven, maar ik wil toch wel alvast kwijt dat ik er heel erg blij mee ben.
Ik was met name benieuwd of hij ondertitels die "verstopt" in bijv. een mkv zitten kan vinden, of dat ik voor iedere film apart ondertitels in het mapje moet zetten. Helemaal niet nodig, hij ziet ze gelijk. Je kunt natuurlijk ook wisselen tussen de verschillende talen ondertitels als die er in zitten.
Wat we helemaal fantastisch vinden is dat de ondertitels naar wens aangepast kunnen worden: plaats op het scherm, grootte en ook de kleur. Wij kijken dus voortaan naar gele ondertitels.
Ik ben nu films aan het overzetten van een externe HDD naar de AC Ryan via USB en dat duurt wel lang; ik schat dat hij een kwartier bezig is met 10 GB.
De afstandsbediening werkt inderdaad niet flitsend, maar dat neem ik graag voor lief.
;( besturings systeem win7 en ik kan geen wireless verbinding krijgen met mijn A.C ryan playon media player essential
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet heb ook al de playon usb wifi dongel gekocht en krijg hiermee geen verbinding. ;(
Vraagje: kan hij gewoon alles afspele?? zoals Blue ray enzo en 1080 p?

Graag hoor ik van u
Ik heb hem ook gekocht, hij doet het goed maar maakt erg veel lawaai. Misschien is het exemplarisch, maar heb elders ook al een soorgelijk bericht gelezen. Ik weet niet of het is de fan of het is de harddisk die het lawaai veroorzaakt. Verder speelt hij alles af wat ik geprobeerd heb en in goede kwaliteit. Ook kopieeren van externe USB disk vond ik nog aardig snel gaan (voor zover USB snel is). ik heb dat wel anders gezien. Let er wel op dat als je nog een oude beeldbuis televisie hebt de interface niet goed leesbaar is, dit is blijkbaar niet meer gemaakt voor dit soort typen televisies. De interface zelf is wel mooi met een goed LCD scherm, maar wordt in gebruik bemoeilijkt doordat de afstandsbediening zo moeizaam reageert.