Sennheiser HD 280 Pro (Zwart) Review

j-do 12 december 2010, laatste update op 12 december 2010, 2.663 views

Sennheiser HD 280 Pro (Zwart)

Pluspunten

• Eerlijke, onvervormde weergave van zowel hoge als lage frequenties
  • Robuust
  • Prima verstelbaar, althans voor mijn hoofd en oren.
  • Compact op te bergen indien gewenst (niet van toepassing, maar leuke feature)

Minpunten

• Door zijn robuustheid ook redelijk zwaar. Niet oncomfortabel zwaar, maar je merkt goed dat je 'm op hebt.

De (bijna) perfecte hoofdtelefoon voor het doeleinde waar ik 'm voor gebruik: aangesloten op de pc in een klein kantoor aan huis welke tevens dagelijks gebruikt wordt door mijn vrouw. De gesloten schelpen zorgen bij normaal volume voor weinig tot geen geluidsoverlast voor haar. Aangezien mijn muzieksmaak nogal afwijkt van de hare is dat voor haar geen overbodige luxe ;)

Het 'platte' geluid (geen belachelijke vette bas of andere opgepimpte frequentiebanden) vind ik ook een pre. Ik hoor muziek het liefst zoals ze bedoeld is, zonder effecten van een equalizer.

Kortom: de HD280 heeft precies wat ik zocht.

Heb jij ook een Sennheiser HD 280 Pro (Zwart)?