Creative Zen Touch, 20GB (USB 2.0) Review

thomasyola 16 september 2006, 312 views

Creative Zen Touch, 20GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Je kan hem laten vallen, werkt nog steeds dan.;)
  • Gemakkelijk las HDD te gebruiken
  • goede geluidskwaliteit
  • simpele menu

Minpunten

• Het bijgeleverd hoesje is wel mooi, maar ik vind het klepje er aan overbodig, ik steek hem veel liever in mijn zak en dat klepje maakt het juist iets te groot. En zonder hoesje komt er al snel stof onder het schermpje.

Geluidskwaliteit Score: 5
Echt tof machientje, heb hem al 2 jaar ongeveer en ben er heel tevreden over. Niets op aan te merken eigenlijk, behalve het klepje van het hoesje, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. De stevigheid van de speler is ook het vermelden waard. Heb hem al een paar keer laten vallen...niet aan. De geluidskwaliteit is ook zeer goed, ook als het volume wat hoger staat. Hij synchroniseert ook zeer gemakkelijk met Windows Media Player 10 en is met de bijgeleverde sofware gemakkelijk te gebruiken als harde schijf. De menustructuur is zeer logisch en het aanraakgevoelige gleufje went ook al snel, alleen als je handen wat bezweet zijn is het minder simpel, maar dat is snel opgelost door je handen even over je boek te wrijven.

Heb jij ook een Creative Zen Touch, 20GB (USB 2.0)?

-Je kan hem laten vallen, werkt nog steeds dan.;)
van hoe hoog? :o :+
-Gemakkelijk las HDD te gebruiken
las? los? ;) maar moet je wel ff instellen (en dit kan met de meeste mp3-spelers hoor)