Konica Minolta Magicolor 2400W (A4, 20/5 ppm, USB 2.0) Review

mjjfrankNewbie 14 september 2006, 664 views

Konica Minolta Magicolor 2400W (A4, 20/5 ppm, USB 2.0)

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit gewoon top product.
  • Afdrukkwaliteit super
  • Snelheid super
  • Aansluiten ging zeer gemakkeljk
  • Laag inkt verbruik en geen gedoe met cartridges die leeg of uitgedroogd zijn.

Minpunten

• Mogelijk probleem met papierlade, maar de printer is voorzien van garantie.

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
De Konica Minolta Magicolor 2400W is een prachtige printer. Ik zat al een tijdje te kijken naar een goede printer, maar had nog geen idee wat er naast mijn bureau moest gaan komen. Een collega van mij had thuis deze printer en was daar zeer lovend over. Nu weet ik waarom:

- Prijs/ kwaliteit gewoon top product.
- Afdrukkwaliteit super
- Snelheid super
- Aansluiten ging zeer gemakkeljk
- Laag inkt verbruik en geen gedoe met cartridges die leeg of uitgedroogd zijn.

Voor het aanschaffen van deze printer heb ik op verschillende sites gekeken naar reviews. Tweakers had nog geen review van de KN 2400W, maar kieskeurig.nl wel. Hier hoorde ik een aantal klachten over de papier lade, maar dat was heel verschillend per gebruiker. Veel andere ervaringen waren net als die van mij SUPER!

Een TIP: zoek via advertentiesites ook op deze printer. Ik heb hem voor een veel lagere prijs dan de goedkoopste op tweakers (goedkoopsteprinter.nl).

Heb jij ook een Konica Minolta Magicolor 2400W (A4, 20/5 ppm, USB 2.0)?