Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty) - Reviews

Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty) Review

Greenman1501 22 november 2010, laatste update op 22 november 2010, 1.028 views

Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• Mooi Kleuren LCD
  • Mooie verschillende kleuren voor de toetsen
  • Handige G toetsen
  • 2 USB poorten

Minpunten

• Zware knoppen voor bedining LCD Scherm

heb de logitech g19 nu 3 weken
het is een mooit toetsenbord met meerdere extra functies
met het lcd scherm moet er worden geoefend om er goed mee om te gaan maar dat wend na een week of twee
met handige knop voor in een uitschakelen van verlichting
mooie soepele toetsen die je in allerlij verschillende kleuren kan instellen
er zit een knop op marmee je Windows knoppen (ctrl, alt, del, windows enzo) tijdelijk kan uitschakelen dit is handig als je aan het gamen bent
ook de G toetsen zijn handig ik gebruik ze asl snel koppelin naar programma's of websites (onder G6 zit bij mij TWEAKERS)
ook zijn de media toetsen handig die je dan kunt alfstellen op het scherm
toen ik het toetsenbord voo de eerste keer zag leekbij mij te duur om te kopen maar nu ik hem een tijdje in gebruik heb blijkt dat het je geld goed waard is

Heb jij ook een Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty)?

Deze review mag van mij wel verwijderd worden. Veel te kort en in gebrekkig nederlands geschreven. Ook voegt dit niet veel toe, voorbeeld:

"ook zijn de media toetsen handig die je dan kunt alfstellen op het scherm"
Welke Mediatoetsen zitten er op dit toetsenbord? Wat bedoel je met afstellen op het scherm? Werken de Mediatoetsen naar behoren? Zijn het druktoetsen of touchtoetsen?

Hopelijk zal je de review nog wat bij werken, waaronder de typos eruit halen.

1 Ster
Negatieve eigenschappen: Geen automatische grammatica en spelling check aan boord
Hhaha :P zou geen overbodige luxe zijn maar ik vind persoonlijk dat je moet snappen dat niet iedereen de tijd heeft om een review van 10 pagina's (als ik sommige zie) te maken maar opzich kun je er nog wel wat nuttigs uithalen
heb je dit erop getypt ? Zo ja, slecht produkt!