XFX GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T71G-UDD (R,7) Review

Creative007 15 september 2006, laatste update op 1 december 2009, 917 views

XFX GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T71G-UDD (R,7)

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Voor zijn prijs erg goed
  • Volledige versie van Tomb Raider : Legend
  • Veel bruikbare kabels
  • Is geschikt voor High Definition TeleVision

Minpunten

• Prijs mag toch nog wat lager

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Omdat ik eerst een XFX GeForce 6800GT in mijn pc had en de nieuwste games niet meer optimaal kon spelen, heb ik besloten om een XFX Geforce 7900GT te kopen.

Ten eerste de prijs: 269 Euro.

Voor weinig geld een absoluut tot de topklasse behorende videokaart geen onnodige extra's en verder een stralend uiterlijk.

Ten tweede de kwaliteit: De meeste games waaronder:
Call of Duty 2, Brothers in Arms alle 2 delen en Tomb Raider : Legend zijn onder de maximum grafische opties zeer goed te spelen. Denk hierbij aan Screen Resolutie: 1280x1024
Anti-Aliasing aan of op 4x
Graphics op het hoogste.

Verder meegeleverd:

1. Een maal een XFX GeForce 7900GT 256MB
2. Driver CD
3. Instructie boekje(s)
4.S-Video Kabel
5.Een Verloop van S-Video 7 Pins naar 3x Tulp waarschijnlijk voor geluid en video.
6. Een voedingssplitter voor de videokaart voeding te geven.
7. Twee maal een verloopstuk van DVI naar VGA

Ten derde de verpakking

De verpakking is erg goed met name de plastic waar de kaart in zit. Natuurlijk valt de grote X op in de verpakking het is erg stevig en heb zeker 2 minuten erover gedaan om het open te krijgen en de kaart in mijn handen te hebben :) en is uitermate geschikt voor 1080P Trailers en Films
dus ook voor HDTV.

Heb jij ook een XFX GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T71G-UDD (R,7)?

Prijs mag toch nog wat lager..
Volgens mij is de prijs al laag geneog van deze kaart.
Aangezien ze vorig jaar de mensen 550 euro koste. :)
Ben je nu Nederlander of niet ;)

Toen ik mijn 6600GT kocht tussen de 200 en 250 euro kon ik daar echt niet alles op high mee spelen. Aangezien het nu vrij stil is in gameland (laatste grote jongens waren FEAR en Oblivion) zullen de prijzen voor kaarten die alles vol open aan kunnen wel gunstig zijn.
Zal wel duren tot Crysis en de Nieuwe Unrealengine tot de prijs voor alleskunners weer omhoog gaat.

\[bitch_mode 1]
Ik mis temperaturen en framerates/3dmarkscores
Ik geloof toch wel dat het een prachtkaart is maar cijfertjes staan zo leuk O+

Ik snap em niet, je zegt in je survey dat hij weinig geld kost, maar in je negatieve eigenschappen zeg je dat hij eigenlijk toch te duur is :Z
En in combinatie met wat voor systeem? :)