Apple iPod Nano 1GB (USB 2.0) Review

ADH_ED 30 augustus 2006, 752 views

Apple iPod Nano 1GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Bediening
  • Geluid
  • Foto's weergeven
  • Cantactpersonen en agenda mogelijkheden

Minpunten

• Witte accesoires bij een zwarte Ipod
  • Krasgevoeligheid

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik was op zoek naar een goede MP3-speler ter vervanging van mijn Creative Muvo 256 Mb. Na veel spelers te hebben gezien heb ik gekozen voor de Ipod Nano. Als eerste voor het design, Apple heeft dat gewoon prima voor elkaar. Het is een prachtig apparaat om te zien.

Ten tweede de bediening. Ik ben erg gecharmeerd van het touchpad in het middel waarmee de Ipod bediend word. Enig nadeel is de prijs. Ten opzichte van andere MP3 spelers is hij wel aan de dure kant, maar het heldere en goede scherm en de bediening maken veel goed (hoewel de bediening wel een soort you-hate-it-or-you-love-it verhaal is imho.)

Nadeel is (ik heb de zwarte versie) dat de koptelefoon en de usb kabel in het wit geleverd worden. Hier had Apple wel zwarte kabels voor de in plaats mogen doen.

Heb jij ook een Apple iPod Nano 1GB (USB 2.0)?

Hmm,ik ben het met alles eens, buiten de Bediening en het geluid! Ik heb mijn nano nu al van in oktober, en de bediening laat het nu toch af en toe afweten.. Het geluid is er enorm op achteruit gegaan, het max volume is nog minder als 60% bij de Zen van een vriend van me..
je kunt dmv een proggie de blockade eraf halen. Toch hoeft dat niet als je de juiste oordoppen gebruikt. De standaard headphones van Apple zuigen echt zwaar.
Je zou kunnen kijken of je toevallig de volumebegrenzing hebt ingesteld. imho kan de Ipod best wel hard qua geluid.