Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US) - Reviews

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US) Review

Catch22 19 november 2010, laatste update op 19 november 2010, 703 views

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US)

Pluspunten

• Zeer degelijk
  • Goede layout
  • Fijne toetsen
  • Sneltoetsen (kan handig zijn als je ze gebruikt)

Minpunten

• Geen

Ik werk al 3 jaar met dit toetsenbord. Als webdeveloper zit je toch de hele dag op je toetsenbord te werken dus dan wil je dat wel goed voorelkaar hebben.

Over het nut wordt nogal eens getwist. Nu is de algeheel heersende consensus dat dit type toetsenbord nut heeft als je brede schouders hebt. Nu is dat bij mij het geval, dus ik heb er wel baat bij.

Het toetsenbord is zeer degelijk. Ik ram er nu dus al 3 jaar op, maar hij doet het nog steeds zoals de eerste dag. Ik zou niet meer anders willen voor mijn dagelijkse typewerk.

Verder is het natuurlijk ( ;) ) gewoon een toetsenbord die precies doet wat hij moet doen. De extra toetsen gebruik ik niet echt verder.

Ik heb hier heel even aan moeten wennen, maar dat was zo klaar en nu wil ik niet andersm eer :)

Heb jij ook een Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US)?

Heb je ervaringen met andere (concurrerende) toetsenborden, waarmee je hem kan vergelijken?
Uhm, ik heb natuurlijk wel met een hoop andere toetsenborden gewerkt, maar geen andere naturals.