TomTom XL2 IQ-Routes (Centraal Europa) Review

ThunderStrike 18 november 2010, laatste update op 18 november 2010, 912 views

TomTom XL2 IQ-Routes (Centraal Europa)

Pluspunten

• Bekend design, degelijk apparaat met goede zuignap, duidelijke (gesproken) instructies en correcte kaarten.

Minpunten

• Alle fatsoenlijke opties zijn eruit gestript, waardoor je een super simpele versie krijgt die alleen leuk is voor Truus die domweg zo'n navi volgt. Dit is geen opvolger van de XL, maar een budget versie ervan.

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Instructies Score: 4
Kaartmateriaal Score: 5
Features Score: 2
Pas op, dit is een uitgeklede budget versie ten opzichte van de oude XL versie, zeker niet de opvolger. Bijna alle opties zijn gestript, je kan er dus alleen mee wat Tom Tom wil. IQ Routes kan je niet uizetten en je kan niet meer bepalen hoe hij de route moet berekenen (snelste, kortste, beperkte snelheid) en dit is een MUST voor mij als buschauffeur. Leuk is ook dat dit nergens op de doos vermeld staat en je hier dus pas achterkomt als je hem uitgepakt en in gebruik hebt. Ik kan dus niets met deze apparaten en breng gelijk mijn 2 gekochte Tom Toms terug.

Heb jij ook een TomTom XL2 IQ-Routes (Centraal Europa)?