Philips SHP2500/00 (Zilver, Zwart) Review

Niocera 16 november 2010, 607 views

Philips SHP2500/00 (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Niet duur
  • Lang snoer (lekker voor televisie kijken op grotere afstand)
  • Goede kwaliteit van geluid

Minpunten

• Breekt af

Ik heb deze koptelefoon nu sinds begin dit jaar. Maar al na een anderhalve maand brak er een stuk plastic af. Dit stuk zat op de plek waar je de grootte kan verstellen. Nu schoot ie dus ineens volledig los. Hij zat hierdoor niet zo lekker meer.
Mijn laksheid dat ik niet direct ben terug gegaan. Maar een maand geleden breekt het plastic aan de andere kant op precies dezelfde manier.
Het is een goedkope koptelefoon. Het geluid is prima (ik gebruik hem voor TV en muziek) maar toch zet ik een nieuwe koptelefoon op mijn sinterklaaslijstje voor dit jaar.

Heb jij ook een Philips SHP2500/00 (Zilver, Zwart)?

Lief dagboek...

Waarom ga je er niet mee terug naar de winkel?
Bij mij hetzelfde euvel, bij twee exemplaren; helaas nadat een eventuele garantieperiode verlopen was. Zeer matige bouwkwaliteit dus.