Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512 Review

Darkslider_13 23 augustus 2006, 1.155 views

Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512

Pluspunten

• Veel geheugen waarvoor weet ik niet en HDTV onderstuening

Minpunten

• dat er teveel geheugen opzit waardoor ze de snelheid van het ddr2 geheugen van 800MHZ naar 532MHZ hebben gezet

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Deze kaart is niet zo snel als hij lijkt hij kan alles wel aan maar wel met mindere maten natuurlijk gelukkig zit er ook een HDTV uitgang op voor de rest kan deze kaart ook wel overklokken het geheugen kan op max 600MHZ en de core op 500MHZ en dan nog komt hij idle niet boven de 50 graden uit en als je een game speelt dan zoals css dan komt hij amper op 65 graden dus best wel lekker koel
dit is echt een kaart voor de mensen die weinig hebben met games maar wel af en toe sims of roller coaster tycoon spelen of zo

Heb jij ook een Sparkle GeForce 7600 GS 512MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/512?

:? :? Beetje korte review... Misschien kun je iets meer vertellen over overclockbaarheid, modbaarheid, beeldkwaliteit, prijs, driver- ondersteuning en compatibiliteit, benchmarks, warmte- en geluidsproductie

Edit:

Sjongejonge, ik probeer iemand alleen maar een paar tips te geven over hoe hij iemand goed kan informeren en ik krijg meteen een flamebait naar mijn hoofd geslingerd.
Nou, liever niet, want wat hij geschreven heeft is totaal onleesbaar. Misschien eens zoeken naar de "." en de "," op het toetsenbord?
Gelukkig kan hier kan op reageren in iedergeval mijn
3dmark 05 score ligt rond de 3200 ik vind dat persoonlijk niet veel maar ja ik heb ook een amd athlon xp 2400+ die draait op 2200MHZ met 786mb geheugen en ik doe mijn best een survey voor jullie te maken zodat jullie een beetje het idee hebben wat deze kaart kan want het blijft wel een AGP kaart he :P
Ik heb een 3dmark05 score van ongeveer 5000. Dit is wel de sparkle 256mb versie. Daar draait het geheugen op 800mhz. Ik heb een amd 64 3000+ en 1280mb geheugen. Ik vond het een super update om van mijn fx5900xt naar een 7600gs te gaan.
Dit is zo te zien je eerste servey, hey guys give him a break

Wat is de rest van je systeem want de 7600GS moet het beter doen dan een 6600GT (en dat was al een goede kaart) en moet CS source en andere 3d spellen met gemak draaien. Kun je niet de rest van je systeem erop zetten en benchmarks draaien. Dan kunnen we zien hoe die presteert met de rest van je systeem.

Ik ben van mening dat je niet echt goed kijkt naar de prijs en de prestaties van deze kaart. Hij moet de spellen makkelijk draaien alleen niet alles op volle details (dan moet je een high end card hebben). De kaart is DDR2 en 512MB, groter geheugen bij zelfde snelheid zorgt dat de kaart langzamer wordt. Hij zal 3d omgevingen met gemak draaien maar door het tragere DDR2 zal hij niet de details op hoog kunnen draaien. De kaart die jij wilt is een 7600GT. Ik ben van mening dat je de eisen te hoog hebt gesteld en niet goed hebt gekeken naar de prijs prestatie verhouding. De score voor de kaart is lager dan hij verdient.
niet dat het wat voor iedereen betekend, maar doe mij een 3dmark05/06 score? ben benieuwd
De review heeft in ieder geval een goede conclusie. Maakt weer een hoop goed. :)
Leuk je dat je een review probeert, maar probeer *asjeblief* om er niet zo'n MSN-style van te maken.

Op tweakers wordt verwacht dat je normaal met hoofdletters en leestekens schrijft, en niet alles aan elkaar klopt tot een onleesbare brei.
Jij denkt dat DDR2 standaard @ 800Mhz loopt?

Fout. Dus verwijder dat maar bij negatieve eigenschappen :)