Creative MuVo V200, 512MB (USB 2.0, Radio) Review

Stevendefeij 22 augustus 2006, laatste update op 7 september 2006, 309 views

Creative MuVo V200, 512MB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• Goed geluid, lang met batery mee.

Minpunten

• Niet echt betrouwbaar.
  • Hij ging rare bijgeluiden maken na 4 maanden die na nieuwe firmware 3 maanden geleden pas opgelost was.

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik mis de optie betrouwbaarheid hierboven!!!!!!!!!!

Want het was namelijk nogal vreemd
Na 4 maanden perfect geluid klonkt het geluid ineens nergens meer naar.
Echt bagger geluid met vreemde storingen er doorheen na 5 min steeds.
Alsof er iets kapot was.
Goed ik kocht een andere voor 10 euro bij de mediamarkt.
Natuurlijk veel slechter geluid maar ja je moet toch wat, ik was te lui om dat ding terug naar Creative te sturen.

Een maand of 3 geleden heb ik hem weer opgezocht en ik dacht kom ik ga hem terug sturen want de garrantie liep nog.
Goed eerst effe kijken of er nieuwe firmware voor is.
En wat blijkt na het formateren en opnieuw programmeren met de nieuwe firmware deed dat zotte ding het weer PERFECT?!?!?!?

Ik had kunnen zweren dat er iets kapot was maar ja goed hij doet het weer nu.

Al hoorde ik van de week weer een paar knarpjes maar ik weet niet zeker of dat aan de muvo licht of aan de oordopjes.
(De orginele oordopjes zijn allang kapot natuurlijk)

Hoe dan ook perfect geluid niks mis mee alleen ik vind hem niet echt betrouwbaar ik vertrouw hem nog steeds niet ook al doet hij het alweer een maand of 3 perfect.

Een ding nog hij is extreem zuinig met bateryen.
Ik doe 4x zo lang met 1 batery als met een mp3speler voor een 10-tje van de mediamarkt.

Alleen 512 MB is wat aan de krappe kant.

Heb jij ook een Creative MuVo V200, 512MB (USB 2.0, Radio)?