IIyama ProLite E431S-S (17", 16ms, D-Sub/DVI-D, Zilver) Review

Probub 20 augustus 2006, laatste update op 8 juni 2010, 444 views

IIyama ProLite E431S-S (17", 16ms, D-Sub/DVI-D, Zilver)

Pluspunten

• De prijs
  • Goed beeld

Minpunten

• De speakers

ik heb 2 van deze monitoren in een dual setup, 1 op dvi en 1 op d-sub.
Werken beide perfect! Ik zie ook nagenoeg geen verschil tussen dvi en d-sub. Wel zijn de speakers niet om over naar huis te schrijven, hier komt heel blikkerig geluid uit. Wat natuurlijk ook wel te verwachten is uit zo'n kleine behuizing. Ook met het spelen van spellen heb je nagenoeg geen last van ghosting. Ik heb zelfs getwijfeld om een derde exemplaar aan te schaffen, maar dit is niet door gegaan in verband met budgetaire problemen, Over de garantie kan ik (gelukkig) nog niets zeggen, aangezien ze het beide nog goed doen. Al met al, echt een supergoede monitor voor relatief weing geld. Ik zou hem iedereen aanraden om te kopen.

Heb jij ook een IIyama ProLite E431S-S (17", 16ms, D-Sub/DVI-D, Zilver)?