Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wired Keyboard 600 Review

BannerFigurezZz 7 november 2010, laatste update op 7 november 2010, 1.111 views

Microsoft Wired Keyboard 600

Pluspunten

• Fijne knoppen
  • Extra knoppen
  • Geen gedoe
  • Goedkoop

Minpunten

• had graag 2 extra media keys gewild

Hier kan ik erg kort over zijn:

Algemeen en beschrijvend

Het is een goed toetsenbord wat lekker in de hand ligt en met wat extra knopjes.
Ook de knoppen zelf zijn fijn en geven je het idee dat je echt wat indrukt zonder lomp over te komen(zoals die oude dingen).
Ik mis alleen een volgende en vorige liedje knop voor de rest echt top dingetje en zeker voor die prijs.

Technisch

Ik gebruik het in combinatie met Windows 7 en het werkt lekker.
Stekker erin(usb) en klaar, geen vertraging niks en typen gaat als een tiet :D

Heb jij ook een Microsoft Wired Keyboard 600?

tsja, hier kan je kort over zijn, maar graag zien we ook iets uitgebreidere review. Prijs, vergelijk het met andere toetsenborden, noem maar op.
oke zal ik aan denken in het vervolg maar ik ben geen winkel of journalist dus heb ik geen oneindige vergelijk geld/producten tot mijn beschikking