HP Laserjet 1022 Review

koenie12345 16 augustus 2006, 317 views

HP Laserjet 1022

Pluspunten

• Hij is snel, zuinig en goedkoop.

Minpunten

• Het design valt me tegen, er kwam eens rook uit toen ik aan het printen was

Inktverbruik Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 3
Toen ik het pak openmaakte dacht ik, wat een oud design, dat kan beter. Alle benodigde kabels, drivers en boekjes zaten in de doos, iemand die er geen verstand van zou hebben zou er in een paar minuten mee printen.

De installatie ging makkelijk, en de testpagina was prima afgedrukt. De snelheid van de printer is echt goed. Ik ging eens een stuk of 40 blaadjes achter elkaar printen en dit werd gedaan in ongeveer 5 minuten geloof ik. (toen kwam er wel rook uit :P)

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met dit apparaat en het is echt een aanrader voor de genen die voor goedkoop een laserprinter willen hebben.

Heb jij ook een HP Laserjet 1022?