Specificaties 8MP sensor - Bekijk alle specificaties

Canon EOS 350D (8.0MP) Review

macwm 15 augustus 2006, 1.069 views

Canon EOS 350D (8.0MP)

Pluspunten

• snel, betrouwbaar, makkeliijk in gebruik, uitgebereid, makkelijk uit te breiden

Minpunten

• soms groot om mee te nemen, (vakantie bijvoorbeeld)

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 5
Top camera, binnen een jaar 10000 foto's mee gemaakt van topkwaliteit. Foto's gemaakt van onderandere dieren,Uitgebreide fotorapportages van bruiloften, enz.
Camera ligt lekker in de hand en is super snel met opstarten. Het is echt een kwestie van knopje om en foto maken, makkelijker kan niet.
Teven is het menu makkelijk opgebouwd. Wijzigen zijn snel en gemakkelijk doorgevoerd.
Batterij prestatie is perfect, 500 foto's maken is mogelijk met 1 batterij. Wel is een aanrader om een extra grote geheugen kaart te kopen.
Zelf zou ik niet meer de kit kopen, maar direct een andere lens. Ik ben erg tevreden met de canon 50mm f/1.8. Toplens!
Het is geen gemakkelijke vakantiecamera opdat hij niet zomaar in een broekzak kan worden gestoken. De camera is echt voor topfoto's bedoeld.
Eindconclusie is zeer positief

Heb jij ook een Canon EOS 350D (8.0MP)?

Maybe wel handig om te weten; welke camera heb je hiervoor gehad?
Ik kan me goed vinden in je review.

Ik nam m'n D350 wel mee op vakantie, extra lens erbij, en ik geef je gelijk, eigenlijk te groot om de hele dag mee te zeulen tijdens het sightsee-en (heb ik toch maar gedaan tbv de betere vakantiekiekjes).
Idd prima camera.
Het enige echte probleem wat ik tegen ben gekomen.
Is de software voor de Mac, hij werkt.... Maar dan heb je het ook echt gehad. Zooooo traag en ik werk toch met een zware G5.
Op mijn veel nootbookje (windows) draait het allemaal veel beter, en sneller.
Dus Canon, maak die software ook eens inorde voor de Mac.