Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps) Review

H_Terpstra 16 februari 2007, 990 views

Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps)

Pluspunten

• FTP-en, Netwerk op locatie, werkt allemaal stabiel.
  • Geen storingsgevoelige kabels meer nodig!
  • Werkt nu al 2 weken zonder noemenswaardige problemen.

Minpunten

• Wel blijven monitoren op inbraak, gelukkig is Powerlan/internet geen gemeengoed hier in de buurt.

Beheerbaarheid Score: 5
Werkt uitstekend, alle kabels kunnen verwijderen, modem nu ook stabieler, daar er geen storingsgevoelige kabels meer nodig zijn tussen verschillende verdiepingen/kamers.

Wacht alleen op een firmware update, om bijv. een mediacenter, of ander media device te kunnen benaderen!

voor meer info:

Snelheid van verkeer tussen WiFi en UTP en Powerlan werkt allemaal uitstekend.

Geen last van bandbreedte probleem met internetverkeer Mediacenter, de reden van aanschaf van dit Powerlan! Zie alleen negatieve eigenschappen ten aanzien van onderlinge communicatie met MediaCenter!

februari 2007
Na vergeefs wachten op update, weer contact opgenomen met Helpdesk, uiteindelijk is mijn vraag doorgestuurd naar de helpdesk in Frankrijk, Ik kan nu als ik akkoord ga een beta versie gebruiken/testen! Deze mag ik niet verder distribueren, etc, etc. Hele lijst voorwaarden erbij!

Heb jij ook een Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps)?