Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart Review

challenge_05 1 november 2010, laatste update op 18 mei 2012, 1.202 views

Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart

Pluspunten

• Mooie hd video's opnemen, mooie foto's maken. Lekker lang naar muziek luisteren zonder dat je je zorgen maakt om de batterijduur. Scherm is lekker groot om naar films of video's te bekijken. Nog een voordeel is dat je pdf documenten zonder moeite kan bekijken.

Minpunten

• Achterkant is goedkope plastic had wel beter kunnen en een flashlight bij de camera zou niet verkeerd zijn.

Ik heb mijn Samsung Galaxy S met veel plezier gebruikt. Ik vond het scherm van de Galaxy S heel erg mooi en groot. De camera vond ik heel goed. Je kon er hd video's mee maken, alleen miste ik wel de flashlight. Verder kon ik de pdf files zonder enige moeite openen, hoefde niet moeilijk te doen net als bij Iphone. Een minpuntje vond ik de achterklep van plastic. Voor de rest een hele gebruiksvriendelijke mobiel voor een goed prijs.

Mvg

Heb jij ook een Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart?

... Als je geen tijd of zin hebt om een review te schrijven, doe het dan niet?? |:(
Kom op FTI, jij gaat hier ook zelf erg kort door de bocht met een ongefundeerde negatieve reactie.

Ik snap best wat je bedoelt, maar ik denk dat het challenge_05 meer helpt als je kritiek iets meer onderbouwd is.
Geef hem een hint wat jij verwacht in een goede review ;)

Dan leren we er allemaal ook nog iets van en zo profiteert uiteindelijk iedereen van een betere kwaliteit reviews en reacties daarop ...

@challenge_05 : zoals EvertSchut al zei... vooral doorgaan met reviewen en aanvullen/aanpassen van de bestaande review(s)
Toch fijn dat challenge_05 de moeite doet om zijn ervaring te delen. En vul je review gerust aan voor de kritische lezers :-) Bedankt!
Mag ik vragen waarom de review in verleden tijd is geschreven?