Specificaties 16GB microSDHC, 0,536 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk microSDHC 16GB Class 2 Review

rbroer 28 oktober 2010, laatste update op 28 oktober 2010, 777 views

Sandisk microSDHC 16GB Class 2

Pluspunten

• Snelheid, prijs

Minpunten

• Geen

Bedoelt voor mijn Samsung Galaxy i9000 S als geheugen uitbreiding op de 8GB intern naar totaal 24GB.

Hoewel als Class 2 kaart verkocht, haalt ie met gemak Class 4 schrijf snelheden, zie ook bijgevoegde Atto Disk Benchmark.

Product komt in zo'n standaard semi-transparant SD kaart doosje, met afzonderlijke uitsparingen voor de microSD kaart en de SD adapter.

Ik heb als test mijn Generic USB Muli-Card Reader nog even getest met andere kaartjes, om te bepalen of deze lezer de beperkende factor qua lezen en schrijven zou zijn.
Dit is echter niet het geval, met een A-Data SDHC 4GB Turbo Class 6 kaart haalde ik maar liefst 16.8MB schrijf snelheid en 18.3MB lees snelheid.

Prima kaartje, en mooi lage prijs, zonder porto thuisbezorgd door Data IO, kudos.

Heb jij ook een Sandisk microSDHC 16GB Class 2?