Specificaties PC met AX4 635 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion P6615NL (XS335EA) Review

Oparob 30 november 2010, laatste update op 30 november 2010, 2.314 views

HP Pavilion P6615NL (XS335EA)

Pluspunten

• Prettig installeren
  • Snel
  • In het begin niet echt stil maar later wel
  • Genoeg geheugen met 4Gb
  • Zat plek met 1Tb

Minpunten

• Dvd lade is niet geschikt voor kleine cd's.

Features Score: 4
Desktop: HP p6615nl
Scherm : Asus 24 inch full hdmi

Na ontvangst van de desktop en het scherm bleek de sitecom wireless adapter niet windows 7 comp.
ICDU vervanger gehaald op de doos stond win 7 compatibel, dus meenemen.
De dvd tray van de HP pakte de kleine rom niet en slikte hem zelfs in, met pincet moeten ophalen.
Dan de gegevens maar op een usb en zo laden, verliep prima.

Veel programma's op de HP gebruik ik niet dus wegwezen, Norton heeft bij mij bewezen niet te voldoen,
Eset geeft een beter resultaat dus een eraf ander erop.
Verder is het systeem ingezet op slaapstand na 10 minuten, en als je dan een nieuw systeem hebt en alles weer opnieuw moet ontdekken zonder aan de cordless muis of cordless keybord te komen, heb je weer een blank scherm.

De desktop heeft 2 laden voor dvd of cd, een ervan is al geladen.
Aan/uit zit boven aan de voorkant.
De index geeft 4.7 aan wat dan ook de reden was dat ik aan een nieuwe desktop moest, de oude 2.4

Installatie werkte goed
De kabels en andere zaken klikte snel in de goede positie.
Printer, scanner werden niet direct herkend omdat ze al wat ouder zijn, maar met de disk en het internet
verliep alles op rolletjes.

OfficiŽle prijs en de aanschaf prijs schelen iets maar niet veel

Na twee weken gebruik er achter gekomen dat de datum niet getoond wordt als je de muis op de tijd laat staan
nu zie zondag oktober 2010, maar welke zondag weet het systeem niet. Beetje knullig.
Blijkt dat de date setting inderdaad zonder dag aanduiding stond.
Beetje DOS kenner kent dat euvel

Nu al weer een tijd ingebruik en nog steeds happy, maar toch niet helemaal helemaal.
De kast geeft bij zwaar programma werkt een gekreun en gesteun te horen.
Niet luid, maar de kast staat naast het beeldscherm op oog hoogte, en dan is dat geluid waarneembaar.
Met hdmi aansluiting is beeld heel scherp en duidelijk, dan komt er weer een maar; het beeld op zich is dan kleiner. niet meer 1920 x 1080 maar net iets kleiner als met DVI.

Erg prettig is de dia vertoning mogelijkheid en muziek, loopt lekker en op het oog erg goed.

Nog niet gevonden op de Asus of HP hoe ik de energie besparing uit kan zetten, even de telefoon aanpakken
en je beeldscherm slaat uit.

Ik hoop dat dit eventuele gegadigden genoeg info gegeven heeft om de beslissing te nemen.

• HP scanjet 2710
  • Canon pixma ip5200
  • Asus hdmi vh242 h
  • Windows 7

Heb jij ook een HP Pavilion P6615NL (XS335EA)?