Creative Zen Portable Media Center, 20GB (USB 2.0) Review

SharpNewbie 7 augustus 2006, 232 views

Creative Zen Portable Media Center, 20GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Voordelen vind ik de zee lange accuduur, na een uur tv kijken en muziek luisteren in de trein zit de accuindicatie nog vol. De beeldkwaliteit is super, geen haperingen of korrels. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, vooral als je hem stevig vast wilt houden in de trein of bus ofzo (je kan er niet voorzichtig genoeg mee zijn he)

Minpunten

• Nadelen vind ik het 'plastic' achtig behuizing die voor het scherm zit, dit spiegelt verschrikkelijk als je buiten bent, waardoor je meer naar jezelf kijkt dan naar de tv.
  • Ook de bediening aan de zijkanten had van mij precies andersom gemogen. Nu zitten de pijltoetsen links en play/pauze knop rechts. Ik druk nu regelmatig de verkeerde knoppen in.
  • Maar dat is gewoon een kwestie van wennen.
  • Het comprimeren van de tv opnamen duurt ongeveer evenlang als de opname zelf. Dus 's nachts laten synchroniseren.

Geluidskwaliteit Score: 5
Afgelopen zaterdag heb ik deze portable media center aangeschaft en ben er zeer over te spreken!
Ik heb voor de creative gekozen omdat ik de andere merken simpelweg foeilelijk vind.

Installatie van het product is super simpel, ik heb geen handleiding of cd-rom nodig gehad om hem in gebruik te nemen.
De duur van de accu is enorm! Na een uur treinen geeft ie nog steeds de indicatie helemaal vol. Ideaal ook voor lang reizen in het vliegtuig ofzo dus.
Het geluid uit de ingebouwde speaker is wat minder, maar om het goed te maken zitten er best goede kwaliteit oordopjes in de verpakking. Je hoeft dus niet meteen nieuwe aan te schaffen.

Hij is echt zn geld waard en ik ben er vreselijk blij mee! Echt een aanrader dus

Heb jij ook een Creative Zen Portable Media Center, 20GB (USB 2.0)?