Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Medal of Honor, PC (Windows) Review

RVDBNL 12 oktober 2010, 998 views

Medal of Honor, PC (Windows)

Pluspunten

• Graphics
  • Geluid
  • Net echt (film achtig)

Minpunten

• Soms onduidelijk.
  • korte single player

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3
Ik vond de single player erg kort (minder dan 4 uur in beginners mode). Maar, dit komt ook doordat je geen besef hebt in welk level je zit. Het lijkt namelijk 1 groot level met een aantal cutscenes. Ben geen loading schermen tegen gekomen. Erg positief dus. Ik ben oorspronkelijk meer van de Call of Duty reeksen maar door de multiplayer beta ben ik toch overgehaald om deze te gaan spelen. Call of duty is meer rennen en schieten maar dit spel is toch echt wat terughoudender. Hierdoor was ik soms al doorgerend naar achter de vijanden, met soms wat verwarring tot gevolg omdat ik naar een bepaald punt toe moest maar mijn team steeds achter bleef. Ook vond ik het vervelend dat je geen radar of iets dergelijks had. Soms was ik een team maat kwijt die ik moest volgen en moest ik weer zoeken waar hij heen was. Ook was het niet altijd duidelijk welke knoppen er ingedrukt moesten worden. De ene keer moet je met je mousewheel scrollen naar een verschillend wapen en de andere keer (in de apache) moet je weer '4' ingedrukt houden om het wapen te gebruiken. Best verwarrend dus. De hints zijn soms ook gewoon niet te lezen omdat je weer moet opletten of er iemand aankomt of je moet je team in de gaten houden waar hun heen gaan. Een beetje onduidelijk dus.

Heb jij ook een Medal of Honor, PC (Windows)?

"Het lijkt namelijk 1 groot level met een aantal cutscenes."

Je review is precies hetzelfde. Dit leest natuurlijk niet fijn, probeer een aantal alinea's te gebruiken met evt. kopjes erboven.
Inderdaad, het komt een beetje over als 'ik heb het spel net binnen en ik heb ik 3 minuten even wat getypt.' Hier hebben we niet echt veel aan.
Eerlijk: een review die helemaal nérgens over gaat :O

Om opbouwende kritiek te geven: Deel je review eens in in een paar categorieen, en behandel ze apart. Noem plus en minpunten (bijv. graphics goed/slecht OMDAT, geluid goed/slecht OMDAT). Enters er tussen, titels dikgedrukt, en het ziet er gelijk waardig uit.
Mijn vraag is eigenlijk. Hoe kan er zoveel verschil in prijs zitten. Ik zie de goedkoopste staat voor 32,95. Dit is een prijs die ik me niet kan voorstellen. in mijn retailverleden was het vaak zo, dat als je (zeker bij een nieuwe release) een product onder de voorgeschreven prijs verkocht of wilde verkopen, je dan gewoon geen levering kreeg. Kan me niet voorstellen dat EA met deze prijsstelling akkoord gaat.
Hallo,

Ik heb gisteren Medal of Honor gekocht, Maar heb nu een probleem.
Ik kan namelijk niet online, ik krijg direct deze melding: connection interrupted; The EA servers are not currently available.

Hebben jullie dat ook? of komt dat door mij?
Hele slechte review, tevens is het spel nog niet officieel uit dus ik vraag me af welke versie je hebt?
Als het op het net staat, is hij te koop. ergens. :D
Medal of Honor 2 is nog niet uit. 1 wel hoor ;)
Ik snap die prijzen ook niet helemaal moet je eens op ebay kijken,
Nederlandse handelaar die ze voor 21 euro aanbied ? ?
En niet met steam activatie vaag vaaag ??