MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM) Review

DesertFox.nl 26 juli 2006, 265 views

MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM)

Pluspunten

• schattig ding, kan best hard. leuke functionaliteit

Minpunten

• slome menus, toetsen blijven hangen (qua scroll is dat MEGA irritant)

Geluidskwaliteit Score: 4
Handig apparaatje, werkt alleen soms wat vreemd. irritante vertraging tussen de menus als je veel losse tracks hebt in één map, alsof hij overmatig veel informatie in wil laden. helaas, als je id3 tag leeg maakt, werkt het sneller (soort van anti informatie beloning van msi ;) ). handig ding wel, veel mogelijkheden zoals fotos kijken, filmpjes kijken (Mission impossible 3 op micro formaat) en fm radio. ik mis de shuffle en toonregelfunctie op het apparaat zelf, dat is toch wel iets wat je prettig vind als je op de fiets zit en anders steeds dezelfde liedjes hoort achter elkaar. voel beetje losjes aan, alsof deze in notime uit elkaar kan vallen (doet ie ook). garantie van msi is wel goed (uit ervaring) dus dat zien we maar door de vingers

Heb jij ook een MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM)?

Misschien een beetje laat, maar kwam deze review tegen toen ik opzoek was naar een firmware update voor dit geval :P Zit te wachten op mn nieuwe mp4 speler, maar die shuffle functie kan je gewoon bereiken als je een liedje afspeelt, de knop Linksboven ff inhoudt, en dan ff in dat menutje klooien ! Zit ergens een shuffle functie. En als het die knop niet is, 1 van die 6 moet je ff inhouden, zit ook een equalizer, en een bass en WOW regelaar.