Specificaties 16GB microSDHC, §0,536 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk microSDHC 16GB Class 2 Review

Daskwartelkanon 24 september 2010, laatste update op 26 september 2010, 499 views

Sandisk microSDHC 16GB Class 2

Pluspunten

• kan veel op
  • schrijf/leessnelheid
  • goedkoop

Minpunten

• Kan niet veel MP3tjes afspelen (probleem is opgelost na formateren)

Ik heb deze kaart gekocht voor 30 euro en gebruik deze met mijn Samsung B7330 Omnia Pro.

Ik hou dit kort want ik zeg alleen ff de voor/nadelen.
Eerst mijn enige echte, maar hiermee ook mijn grootste klacht is dat de kaart het niet aankan dat ik 750 liedjes op heb gezet (ligt niet aan de leessnelheid maar aan dat hij niet vele bestanden aankan).
Hij kan gewoon niet goed MP3tjes afspelen!!!!!!!!!!!!!

Daar in tegen kan hij films wel vloeiend doen.
Voor de rest is het gewoon een goede kaart met +/- 20 mb leessnelheid en 7 mb schrijfsnelheid.

Ik weet niet of er iets mis is met de kaart maar ik vind het vreemd.

Upgrade: Na formateren is het probleem met de mp3tjes opgelost, ik heb er nu 1200 liedjes op staan en soepeler kan gewoon niet!!!

Heb jij ook een Sandisk microSDHC 16GB Class 2?

Beetje vreemd. Ik gebruik die kaartjes zelf regelmatig en ik heb nergens last van.

Je zegt dat het kaartje niet zoveel mp3's aankan. Toch staan ze er blijkbaar op. Het kaartje kan ze dus wel aan, maar de telefoon snapt het niet meer denk ik eerder.

Vloeiend films afspelen kan het kaartje wel zeg je.. Ook dit is weer de telefoon die afspeelt..

Het kaartje is alleen verantwoordelijk voor de hoeveelheid data die er op gezet kan worden, en de schrijfsnelheid. Deze zijn hoger dan de telefoon aankan dus lijkt het mij bijzonder wazig als het kaartje de boosdoener is.

Het je al een ander, wellicht van een ander merk, kaartje geprobeerd?
Dit ligt inderdaad aan de telefoon.
Mijn oude telefoon kon mijn kaartje niet goed openen (liep hartstikke traag)
En mijn nieuwe telefoon heeft geen enkele probleem.
Zelfs al was het aantal mp3tjes te groot, ligt dat waarschijnlijk aan het filesystem, en niet aan het kaartje :P
Formatteer eens met de officiŽle SD formatter http://www.sdcard.org/consumers/formatter/. Had ik met hetzelfde kaartje ook last van :)
@ Dain
Zal ik een keer doen XD

@ De Rest
Mijn telefoon kan 32 gb aan en loopt gewoon heel soepel en kan ze ook herkennen maar als ik ze probeer af te spelen schiet hij op hol.
Ik heb een idee dat hij wel snel genoeg is maar de custom reading gewoon net zo goed is(veel kleine bestanden lesen tegelijk).
Maar ik zal de kaart ff formatteren.