Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser RS 170 (Zilver, Zwart) Review

Dazzleware 21 september 2010, laatste update op 23 september 2010, 4.305 views

Sennheiser RS 170 (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Groot draagcomfort
  • Gesloten ontwerp

Minpunten

• Goge prijs

Heb deze koptelefoon gekocht omdat ik soms 's avonds laat nog muziek luister en de rest van het huis al ligt te slapen. De koptelefoon kwam goed ingepakt binnen, en ik heb hem meteen uitgepakt. Nadat ik hem aangesloten had op mijn pc meteen even een liedje afgespeeld. De geluidskwaliteit is echt supererb.

Omdat het een gesloten ontwerp is hebben mensen om je heen er geen last van, ook zorgt het gesloten ontwerp ervoor dat je meer 'in' de muziek zit, dit is echt heel fijn. Het zend station wat meteen een oplader is een beetje aan de grote kant en is wat licht kwa gewicht, maar verder geen problemen mee gehad. Al met al een hele goede koop zelfs voor de hoge prijs.

Heb jij ook een Sennheiser RS 170 (Zilver, Zwart)?

De hoge prijs is natuurlijk omdat je niet alleen een koptelefoon hebt maar ook zender, ontvanger en ingebouwde mini amp.
Mijn tip is om hem in te laten spelen +- 40 uur (ik hem hem ook).
Het geluid wordt er wat warmer door.
Ik ben geen ultra hifi dude maar inspelen bij koptelefoons geeft een merkbaar verschil.
Ik heb het gewoon gedaan met radio 538 en op 1/4 van het max volume. ;)
Verder ga ik de RS180 kopen om fijn met het vrouwtje films te kijken terwijl de kids slapen.

[Reactie gewijzigd door feanor_silmaril op 21 september 2010 20:14]