Sparkle GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX76GDH Review

IlogicNewbie 30 juni 2006, 655 views

Sparkle GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX76GDH

Pluspunten

• prijs/prestatie verhouding
  • warmte productie

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Superkaart prijs prestatie verhouding is super!
Verder wordt ie bijna niet warm helaas heb ik de geluids productie niet kunnen horen omdat de rest van de pc nogal wat lawaai maakt.
Ik heb tot nu toe de volgende spellen op de hoogste instellingen kunnen spelen:
Need for Speed most wanted
Rise of legends
Doom 3
Brothers in Arms reaned in blood
en lord of the rings battle for middle earth

Heb de kaart gekocht bij de dollarshop helaas niet op vooraad op dat moment maar zodra die op vooraad was, was ie ook zeer snel geleverd.

Heb jij ook een Sparkle GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX76GDH?

Ik vindt je review vrij matig, heb je geen foto's en geen vergelijking met andere kaarten? Bovendien kan je veel meer over deze kaart vertellen dan dat je nu doet.
Jongens even rustig aan. Dit is de eerste keer dat ik reageer op zoiets, al komt het vaker voor. Niemand zal het waarschijnlijk lezen, maar ik wil het toch zeggen :) .

Als je zegt "slecht onderbouwde survey" of "3Dmark?" of "Is dit wel een survey" dan heeft de persoon in kwestie daar dus niets aan. Chrono Trigger doet er wel een gooi naar.

Vertel de 'reviewer' dan dat hij het beste wat prestaties kan laten zien in de vorm van grafieken of screenshots. Ook is het leuk een mooie foto van de kaart bij te voegen. Misschien kan je vertellen over ervaringen met andere kaarten en hoe deze zich verhoudt ten opzichte van die etc. Ik vraag me bij deze survey ook af waarom je hem hebt gepost eerlijk gezegd, omdat hij me erg vlug in elkaar gezet lijkt zonder veel moeite. Ik zou daar in het vervolg wel op letten, ook t.net moet niveau houden.
En toch moet er wat van gezegt worden denk ik, als ik een survey/review schrijf kijk ik eerst even bij de opzet van andere reviews en ga ik alles puntgewijs even langs.
(Al is het maar op de onderwerpen waar je bovenaan punten voor geeft)
Ik heb tot nu toe de volgende spellen op de hoogste instellingen kunnen spelen
Dat gaat op mijn 6600GT ook als ik met 20FPS genoegen neem op 800x600. Draai je 30+ FPS op 1600x1200 of neem jij genoegen met bijvoorbeeld 40+ FPS op je 15" 1024x768?

En als we toch aan het z*iken zijn...
Daarvoor hebben we de Shop Survey bij /etc... De leverbaarheid van de kaart is wel interessant (6800Ultra was bijvoorbeeld altijd pas na 2 maanden leverbaar enzo) maar de verzending van de winkel is natuurlijk niet zo interessant.
Waarom baseer jij die 3/5 punten bovenaan bij warmte&geluid dan?
Hetzelfde met overklokbaarheid, Waar baseer je dat allemaal op?

* TeXiCiTy vindt dat het minimum aantal woorden naar de 200 gelift moet worden.

*ziet dat meneer pas gister op tweakers is aangemeld, dat hierboven was wel een hartelijk onthaal :Y) Welkom bij de club :9
nogal korte survey vin je niet ?
Ik wil het niet eens een survey noemen...
3D Mark scores ofzo?
tis nog eerder een shopsurvey hahahahahaha, hij zegt meer over de shop dan over zijn kaart :P |:(
Slecht onderbouwde survey.