Raptoxx RT-450WV2.0, 450W (ATX12V 2.0) Review

thrust15 28 juni 2006, 355 views

Raptoxx RT-450WV2.0, 450W (ATX12V 2.0)

Pluspunten

• prijs
  • prestaties
  • looks
  • stil
  • sleeving rond de atx kabel.
  • uv-groene tie-wraps

Minpunten

• te weinig connectors

Prestaties en stabiliteit Score: 4
intel pentium IV 530 @stock
maxtor 160gb sata
saphire x1600pro 512mb @ stock
2 x 512mb PQI pc3200 geheugen @stock

ik heb zelf nooit problemen gehad met de voeding. blijft altijd stabiel draaien. hij werkt ook nog goed als extra outtake. voor 45 euro is dit zeker een degelijke voeding. en die ziet er cker nog mooi uit
de 12mm fan die er in zit is temperatuur gestuurd. en die blijft altijd geruisloos op de achtergrond draaien. wat ook mooi is, is dat de grote atx connector gesleeved is. en je krijgt er allemaal uv-groene tie-wraps bij.

het enige minpunt vindt ik dat je maar een beperkt aantal connectors heb. voor mijn vga kaart heb ik een floppy stroom aansluiting nodig. en daar is er maar 1 van. dus kan ik geen floppy meer gebruiken. nu mis ik dat niet zo heel erg. maar als ik mijn bios moet flashen heb ik wat problemen. maar kom er wel uit ;)

Heb jij ook een Raptoxx RT-450WV2.0, 450W (ATX12V 2.0)?