Microsoft Xbox Series X Zwart

€ 499,-
Specificaties Basispakket met 1TB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox Series X Zwart Review

imagica 23 december 2021, 172 views Product gekocht

Microsoft Xbox Series X Zwart

Na een jaar eindelijk mijn OneX kunnen vervangen voor de Series X en het verschil is enorm voor de games die speel.

Pluspunten

• Stil
  • Snelle laadtijden
  • Gemak bij installatie

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Multimedia Score: 5
Multiplayer Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Het overzetten van mijn instellingen van de oude naar de nieuwe console was zeer simpel. De games die ik veel speel had ik vooraf op een externe disk gezet en deze, na het koppelen, zonder problemen naar de interne opslag kunnen zetten.

Het opstarten van Black Desert Online ging hierna vele malen sneller dan op de oude console en ook ingame is het laden enorm verbeterd. In plaats van soms meerdere minuten wachten op het Laden van de wereld is dit nu onder de 30 seconden. Verder merk ik vrijwel geen pop-in's van objecten en textures meer wat wel heel er fijn is in een high-action game.

Verder viel mij op dat op 4K met high settings de console zeer stil blijft t.o.v. de oude OneX die soms wel eens kon gaan lopen blazen als je op een drukke plek kwam.

Al met al is het lange wachten het waard geweest en met Ultimate Pass erbij is er genoeg te doen op deze console.

Heb jij ook een Microsoft Xbox Series X Zwart?