Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)

€ 44,95
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart) Review

sjonie100 16 december 2021, 563 views Product gekocht

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)

Ik ben zeer te spreken over deze doppen.

Pluspunten

• Koppelen++++
  • Geluidskwaliteit (ook het laag)
  • Vormgeving
  • Zowel links als rechts apart te gebruiken
  • Mooi klein, afgerond doosje

Minpunten

• Geen

Ik ben zeer te spreken over deze doppen.
De enige ervaring die ik verder heb is met de kleine broertjes van deze. De Basic-versie (zo'n 20,- tot 25,-). Wat ik absoluut niet fijn vond aan de basics is het koppelen wat erg vaak mis ging en hij ontkoppelde lukraak! Op de fiets echt een kriem. Dan moesten ze weer gereset worden, wat ik bij deze nog niet 1 keer heb hoeven doen!

Daarbij vind ik het koppelen fijner, d.m.v. de toets aan de buitenkant van het doosje.

Ook kun je elke dop los gebruiken!!! Zeer groot pluspunt (voor mij)

Ook zitten ze lekker(der) en klinken ze stukken beter dan de Basic-versie!

Ik kon ze voor een speciaal prijsje bemachtigen, maar vergeleken met (vraag-)prijzen van andere merken, vind ik het geen gek bedrag.

Ik ben er zeer content mee en gebruik ze nu wel dagelijks, waar ik de Basics niet meer oppakte.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)?