GoPro Max

€ 499,-
Specificaties 360° cam • max 5504x2752 • 30fps • wifi • gps - Bekijk alle specificaties

GoPro Max Review

jckosterNewbie 14 december 2021, 206 views Product gekocht

GoPro Max

Ik heb camera’s gekocht twv EUR 1400. Toen Fusions tussen de 2 en 3 jaar oud waren heeft GoPro deze vervangen door de Max. Hierdoor camera’s onbruikbaar. Coolblue verwijst naar GoPro, GoPro reageert simpelweg niet. Kortom service kan zeer slecht zijn. Niet fraai voor zo'n bedrag.

Pluspunten

• camera op zichzelf is goed

Minpunten

• Service
  • Support
  • Software updates

Heb jij ook een GoPro Max?

Vraag & Aanbod

Het probleem is dit
Kortom software kan je niet langer draaien op een relatief nieuw iOS
En kan je dus ook de footage niet meer (stitched) van je camera halen.
Ik heb GoPro gevraagd hoe ik een opname van 30 minuten van mijn camera kan halen en men geeft aan het niet te weten... en het bijzondere is het is mijn probleem dat de camera software na 2 jaar al en-of-live is. Het gemak waarmee klanten opzij worden gezet na een relatief dure aankoop (Ik kocht 2 fusions) is bizar m.i.
Als je niet naar Big Sur upgrade, dan werkt de software nog wel gewoon zover ik weet.

Dit is meer een klacht dan een review.
Ik vind het perfect bij een review passen.

Als koper van een mogelijke nieuwe GoPro wil ik ook graag weten hoe men is omgegaan met producten uit het verleden.
Dit is niet echt een review over the GoPro MAX. Je kunt dit beter in een shopreview doen (van coolblue of gopro)
Wellicht wel maar ik sluit niet uit dat als je nu de Max koopt je over niet al te lange tijd hetzelfde probleem hebt.
Wat voor problemen heb je? Ik zie niks van een probleem, alleen dat er een opvolger van geweest is. Zelf heb ik eigenlijk 0 problemen gehad met mijn Hero 7, welke na 1.5 jaar vervangen is onder garantie (toen de 8 ook al uit was)
Het probleem is dit
Kortom software kan je niet langer draaien op een relatief nieuw iOS
En kan je dus ook de footage niet meer (stitched) van je camera halen.