LG 34WP85C Zwart

Specificaties 34" • 3440x1440 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 34WP85C Zwart Review

HeursqemTestpanel 12 november 2021, 351 views Testpanel

LG 34WP85C Zwart

De LG UltraWide 34WP85C is een hele mooie, kwalitatief goede monitor met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het scherm is indrukwekkend, groot en rustig. Heerlijk om via de laptop, gekoppeld aan de USB-C hub thuis te werken.

Pluspunten

• Kwaliteit scherm
  • Stabiliteit
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Enrgielabel

Gedurende de afgelopen weken ben ik in de gelegenheid geweest de LG UltraWide 34WP85C te mogen testen. Ik heb een hele geode indruk gekregen van dit scherm. Het beeld is enorm groot (34 inch is echt wel indrukweekend) en met een resolutie van 3440x1440 kun je er veel data op kwijt. Het scherm is rustig en stabiel.

De monitor staat stevig, is makkelijk in hoogte te verzetten en ook het kantelen gaat eenvoudig. Het statief is efficiënt omdat je weinig van je werkblad verliest. Alles straalt kwaliteit uit.

De monitor is van alle functies voorzien; zowel aan de achterkant met de koppelingen (USB-C hub heel makkelijk voor een extra laptop bijvoorbeeld) als via het menu met instellingen.
Al met al een hele mooie en complete monitor met een waanzinnig scherm(oppervlak)!

Heb jij ook een LG 34WP85C Zwart?

Hoi. Ik overweeg dit scherm aan te schaffen maar ben eigenlijk alleen gewend om te werken op een VA monitor en niet op een IPS monitor zoals deze. Ikzelf ben bang dat het lagere contrast ervoor zal zorgen dat ik de zwarte kleuren niet zo mooi ga vinden. Ik ga de monitor niet zozeer voor grafische toepassingen gebruiken, maar foto's en incidentele grafische zaken moeten er wel mooi uit zien en zonder glow of bleeding.

Mijn vraag is dan eigenlijk ook hoe jij dit ervaren hebt tijden het gebruik van deze monitor? Alvast dank!
Mvg, Joris