Samsung Odyssey Neo G9 (LS49AG950NUXEN) 49" Wit, Zwart

€ 1.580,56
Specificaties 49" • 5120x1440 • 240Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Samsung Odyssey Neo G9 (LS49AG950NUXEN) 49" Wit, Zwart Review

Jean luc Picard 1 november 2021, laatste update op 1 november 2021, 561 views Product gekocht

Samsung Odyssey Neo G9 (LS49AG950NUXEN) 49" Wit, Zwart

Prachtig beeld, gelukkig geen issues met bleeding , dode pixels etc. Nu 1 monitor ipv 3x 27" Full HD

Pluspunten

• Snel
  • R1000 ipv 1800
  • Kabel Management
  • HDR als een zonnebank

Minpunten

• Duur
  • Voet had mooier afgewerkt kunnen worden

Prachtig beeld, gelukkig geen issues met bleeding , dode pixels etc.
Nu 1 monitor ipv 3x 27" Full HD
Snel
R1000 ipv R1800 is echt geweldig
(kijk afstand +/- 1 mtr)
Systeem om kabels weg te werken, iets te krap.
Voet had mooier afgewerkt kunnen worden
Monitor is erg zwaar.

Tijdens de installatie, de nodige problemen gehad, Monitor kreeg "geen" signaal van mijn RTX-3080-TI via DP of HDMI 2.1 kabel.
Eerst Bios update gedaan van 1004.0 naar 1007.3, dit hielp niet.
Uiteindelijk beeld gekregen via de Picture in picture optie. HDR is brilliant(let op ik heb geen referentie kader voor HDR)

Heb jij ook een Samsung Odyssey Neo G9 (LS49AG950NUXEN) 49" Wit, Zwart?

Een leuke en unieke foto ! :)

De review is echter een beetje kort voor zo'n uniek en toch wel prijzig product.
Je zou nog wat kunnen vertellen over de gaming kwaliteiten of TV functies, mocht je dat gebruiken ?
Over welke voetafwerking hebben we het? Die van de monitor of die op de foto's staat? ;)
Geniale en lekker ongegeneerde foto!
Blij dat jullie blij zijn met de review en de details van de voet afwerking( was me helaas ontgaan )