Shuttle SN25P (S939, nForce 4 Ultra, PCI-e, Zwart) Review

Snarenplank 17 juni 2006, 358 views

Shuttle SN25P (S939, nForce 4 Ultra, PCI-e, Zwart)

Pluspunten

• het is heel makkelijk om er bijvoorbeeld een extra hd in te zetten!
  • weinig geluid!
  • bijzonder snel
  • drivers etc zijn goed beschikbaar via Shuttle
  • ow en hij ziet er natuurlijk erg heftig uit!!!

Minpunten

• die vreselijk bijgeleverde sata kabeltjes!!!!

Ik heb m'n Shuttle nu al bijna een jaar, en na een paar maanden had ik echt grote problemen! na een half jaar lopen zoeken en fixxen kwam ik er achter dat de mee geleverde sata kabetjes bijzonder slecht zijn. ze zorgden ervoor dat het systeem gewoon freezde en dat rebooten geen zin had omdat de hd's dan niet in de Bios te zien waren. het systeem dan laten rusten en daarna weer booten werkte wel tot de volgende crash, MAAR na deze verandering van kabeltjes werkt het echt geweldig!! absoluut geen spijt van deze aankoop!
heel veel extra features ook! zoals de cardreaders en de usb / geluid en fire wire aansluiting aan de voorkant. ook zit er een hardware firewall op al heb ik die niet in gebruik op het moment.
misschien ga ik m later overclocken dan laat ik de results hier ook wel zien.

Heb jij ook een Shuttle SN25P (S939, nForce 4 Ultra, PCI-e, Zwart)?