Ubiquiti UniFi Dream Machine

€ 327,48
Specificaties WiFi-ac • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi Dream Machine Review

E1li0t 30 september 2021, 534 views Product gekocht

Ubiquiti UniFi Dream Machine

Goede throughput, snelle installatie en mooit ontwerp.

Pluspunten

• Throughput
  • Dashboard
  • Instellingen
  • Beveiliging

Minpunten

• Software updates

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Van mijn Ziggo Connectbox overgestapt naar de UniFi Dream Machine, ik had een grote WiFi radius verwacht maar dit viel mee. Een verdieping erboven had ik slecht verbinding dus toch gekozen om extra AP's aan te schaffen. Het systeem werkt eenvoudig via een app of het dashboard.

Ubiquiti is niet echt een bedrijf dat graag updates vrijgeeft, bij aanschaf was er een memory leak bug aanwezig wat ervoor zorgde dat ik niet meer in het dashboard kon. Dit heeft enkele maanden geduurd voordat dit is opgelost, daarnaast heb ik dit wel is vaker gehad met Ubiquiti, producten krijgen laat updates.

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi Dream Machine?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties